Kjøretillatelse og bomnøkkel for skogsbilveiene

Servicetorget
Tlf: 67 05 90 00
E-post: postmottak@nittedal.kommune.no

Behandling og vilkår

Regler for kjøretillatelse for Sørskogen og Jenserud i Nittedal

Regler for kjøretillatelse i Sinoberveien i Nittedal

Det er enhet for digitalisering, servicetorget, som behandler og avgjør utfallet av søknadene om kjøretillatelse og leie av bomnøkkel. Utfallet av saksbehandlingen er endelig og kan ikke påklages.

Søknaden bør være inne i god tid og minst 1.uke før kjøretillatelsen og bomnøkkel skal tas i bruk. Alle felt må fylles ut og mangelfylte søknader vil bli sendt tilbake til søker.
Vi tar forbehold om at vi har nøkler inne til den aktuell skogsbilveien da tilgangen er begrenset.

Regler for kjøretillatelse for skogsbilveiene i Nittedal kommune skal være lest og underskrevet før utlevering av kjøretillatelse og nøkkel.

Innlevering av nøkkel og betaling
Innlevering av nøkler skal skje samme dag som kjøretillatelsen er utstedet til eller første virkedag. Betaling av leie av bomnøkkel betales inn på bankkontonr.:

• Sinober: 1280 28 99309
  • Sørskogen: 9365 22 38708
  • Jensrud: 1280 28 99309

Betaling må skje umiddelbart og uten forsinkelser etter leie av bomnøkkel. Husk å merke innbetalingen med riktig skogsbilvei.

Priser:

• Personbil kr. 150,-
  • Minibuss kr. 250,-
  • Buss og lastebil kr. 350,-

Søknad om kjøretillatelse og bomnøkkel for skogsbilveiene

Angi sted

Publisert: 31.08.2018 13.14