Enhet for bolig og tjenester

Har i hele perioden hatt åpent for telefonkontakt og bistand til handling, samt turer. Gruppene har hatt en til en oppfølging per telefon eller turer. Små grupper åpner gradvis nå, der avstand og smittevernhensyn kan ivaretas. Har begynt å åpne for bilkjøring, så lenge smittevernregler overholdes.

Vi tar telefonkontakt når vi mottar søknader og henvendelser om bolig, startlån og helse- og omsorgstjenester. Vi foretar hjemmebesøk når det vurderes å være helt nødvendig. Ved hjemmebesøk må vi holde avstand og følge Nittedal kommunes smittevernsrutiner.

Hukommelseskoordinator har hele tiden vært tilgjengelig på telefon, men noe reduksjon ved hjemmebesøk. Dette vurderes fortløpende med tanke på smittesituasjonen.

Kreftkoordinator er tilgjengelig for hjemmebesøk.

Publisert: 03.02.2021 14.42
Sist endret: 04.02.2021 08.57