Nå er kommuneplanens arealdel ute på høring

Arealdelen i kommuneplanen er styrende for hvordan arealene i kommunen vår skal brukes. Den består av et kart med bestemmelser for bruk, vern og utforming av arealer i hele Nittedal. Nå er forslag til ny arealdel ute på høring. Har du innspill eller kommentarer til planforslaget?

Kommunestyret vedtok 14. november 2022 å legge ut forslag til kommuneplanens arealdel 2022-2035 ut på offentlig ettersyn og høring. Du kan komme med innspill fram til 5. mars.

Se alle plandokumenter og les mer om høringen av planforslaget

Kommunen håper mange vil si sin mening om planforslaget, og inviterer til åpent møte om kommuneplanens arealdel i Kulturverket Flammen tirsdag 24. januar kl. 18. Her vil du få hovedtrekkene i forslaget presentert, og få mulighet til å stille spørsmål.

Forside planbeskrivelse

Publisert: 06.01.2023 15.11