Invitasjon til åpent digitalt plankontor 10. februar

Onsdag 10. februar mellom klokken 14 og 18 kan du stikke innom vårt digitale plankontor og snakke med en av oss som jobber med kommuneplanen.

Samfunnsdelen og arealdelen av kommuneplanen skal revideres, og samtidig ligger planprogrammet for kommuneplanen ute til høring.

For å utvikle en kommuneplan med mål og satsningsområder som oppleves viktige og relevante for dere som bor og driver næring i kommunen, trenger vi innspill fra deg.

Lurer du på hva du kan komme med innspill om? Ønsker du å diskutere faglige problemstillinger, eller kanskje du rett og slett vil vite mer om kommuneplanrevisjonen?

«Stikk innom» vårt åpne digitale plankontor, da vel!

Onsdag 10. februar fra 14 til 18 inviterer Nittedal kommune til åpent digitalt plankontor. Alt du trenger å gjøre er å sende en epost til kjersti.gakkestad@nittedal.kommune.no , så vil du motta en invitasjon. På det digitale plankontoret får du snakke med en av oss som jobber med kommuneplanen, og du kan komme med innspill til kommuneplanen om du ønsker det.

Mer informasjon om revisjon av kommuneplanen

Publisert: 03.02.2021 10.41